Gebe ilken sigarayı tiksinip bırakmıştım doğumdan sonra tekrar başladım çok içmiyorum ama günde 2-3 tane eskiden çok fazla içiyordum şimdi baya düşürdüm ve bebeklerde koliği tetiklediği söyleniyor içmesem gün içinde çok stresli oluyorum daha lohusayım eşimin ailesiyle yaşıyorum ve sürekli sorunlar oluyor kendimi sigara ile teselli edip rahatlatıyorum ne yapmam lazım bırakamıyorum 😫