Mervedemircetin Merhaba kızlar bebeğim 55 günlük gündüz karnı tok olsa bile devamlı ağlıyor uykusu geliyor uyutuyorum koyuyorum yerine 15 maksimum 30 dk ya uyanıyor ne yapacağımı şaştım devamlı ağlama modunda
Deniz06 Mervedemircetin canım ya seni istiyordur ya da mutlaka gazı vardır. Çünkü bebekler gazını yeteri kadar çıkaramıyor bence.
Okyanus48 E bebekde bir hamak var hemen ondan al kesinlikle birebir çözüm gaz sancısı veya kolikse birebir çözüm sağlıyor …
GokceOrmanci Gazi ciksada sancısı devam eder. 3 4 ay sonra duzelcek. Gaz yapmayan biberonlar var dr.brown mesela eğer biberon kullanıyorsan onu tavsiye ederim. Bizdede vardı gaz sorunu biberonla azaldı baya. Şükür şimdi 7 ayligiz ❤️