nazli_1909
Öncelikle çok geçmiş olsun🫶🏻 valla önereceğim bişey yok ama lütfen bebişinizi takip edin. Ateş konusunda. Bende tam 1 hafta öncesinde ilk ben öksürüp burnum tıkalıydı hemen bebeğime bulaştı gün boyu ateşi çok değişkenlik gösteriyordu birden inip birden yükseliyordu kendi içinde inliyordu😞 maalesefki hastaneye gidene kadar ateşi 39,5 geçti havaleye kadar geldi tir tir titriyordu. 3 gün hastanede yattı bebeğim 3 aylığız bu arada. Telrardan çok geömiş olsun💙