Symnlrg tam olarak aynı durumdayım 1 ay 14 günlük bebeğim. Ben ilk başlarda 2 saat arayla sağıyordum bu şekilde sütüm arttı. Şimdi 3 saatte bir sağıp, ilerde sütümün kesilme ihtimali ve işe dönüşüm için stokluyorum.
Etrafımda çok uzun süreler sağarak besleyen gördüm. Allah ne kadar nasip ettiyse o kadar emer. Kendnizi strese sokup olan sütünüzü de azaltmayın. Çok dert ettim illa emzircem diye 3 kere inatlaşıp mastit oldum. Artık oluruna bıraktım. Allahın dedği olur.