Anneler kizimin bu akşam ateşi çıktı. Uzun zamandir olmamıştı. Ben kizimi hergun dışarı çıkarıyorum. Bugun hava 10dereceydi. Hafif rüzgar vardi. Ne kdr disarda kaldınız derseniz max 20dk. Markete girdik çıktık. Montu sapkasi beresi vardi icinde de sweet. Kisacasi usutmus olabilir mi ? Bu durumda ateş çıkar mi? Huzursuzluğu da var. Ben mi sebep oldum çok üzgünüm