Bebeğimi bugün akşam üstü 6 da sünnet ettirdim 11 aylık kanaması oldu başta tekrar pansuman oldu eve geldim bezini dolduracak kadar çoktu kanaması çok kötü oldum perişan olduk tekrar dikiş atıldı şuan başını bekliyorum lütfen bu süreci yaşayan var mı çok korkuyorum lütfen bana yazar mısınız napmam lazım kendimi çok suçluyorum çok kötüyüm