14 aylık bebeğim yalnızca bana karşı bitmek bilmeyen bı siniri var. Sürekli ısırıyor her gördüğünde vuruyor cimcikliyor ve yapma etme diye onunla konuştuğumda yüzüme bağırıyor. göğüslerimde kollarımda köprücük kemiklerimde bile kızarıklıkla tırnak izleri ısırma izleri var. Emerken bile bir yandan diğer mememi cimciklemek istiyor elini tuttuğumda bağırarak emmeyi bırakıp ağlıyor. Neden yaptığını bı türlü anlayamıyoruz eşime ailemize başka çocuklara karşı hiç böyle değil sadece bana böyle davranıyor. Böyle bişey yaşayan var mı bı çocuk psikologuna görünmeniz gerekiyor mu sizce yoksa böyle gelip geçici bişey midir fikri olan yardım edebilirse çok sevinirim.