dygusalmom97 ıphone saklama alanında yok uygulama
Ama ayarlara girince hiç bi yere tıklamadan assagı inince orda inmemiş beyaz şekilde gözüküyor
Mesela ana ekranımda yok herhangi bi yerde yok inmemiş şekilde beyazımsı duruyor
Ama app e girince uygulamayı yazınca direk bulut simgesi yok aç var aça tıklıyorum açılmıyor
Ama telefonu tamamen kapatıp bi kaç dk sonra açınca kendiliğinden geliyor ama yine beyaz şekilde üstüne tıklıyorum açılmıyor ama üzerine uzun basınca login uygulamayı sil ibaresi çıkıyor Login e basıyorum yüklensin diye yüklemiyor