Lutfen yardim edin 😞 kızım 15 aylık meme aşığı bir bebe Allaha şükür sütüm de var ama sağlık problemlerim nedeniyle sütten kesmem gerekiyor aşırı aşırı üzgünüm 😔 yakın çevrem birden kes diyor ve 2 gündür emzirmiyorum çok şükür zorlamadi beni kızım ama bu akşam çok istedi o ağladı ben ağladım.. internetten bakıyorum kademeli olarak kesilmesi öneriliyor ne yapacağımı şaşırdım şuanda. Hangisi daha uygun olur 2 gün vermedim devam mı edeyim yoksa çok istekli olduğunda vereyim mi sadece tecrübeli anneler 🥺