ElvinAda kızımın o aylarda uykusu çok güzeldi beşiğinde uyuyordu ve fazla uyanmıyordu gece, fakat annemlere gidip bir kaç ay kalmak durumunda kaldık ve orada benle yattığı için alıştı. Eğer gitmeseydim odasını ayıracaktım, o da ben de rahat edecektik. Yani sizin yerinizde olsam ayırırım ben. Erken diyen uzmanlar da var, doğrusu erken aylardan itibaren odasında yatması gerekir diyenler de. Siz bebeğinizi daha iyi gözlemlersiniz, duruma göre karar vermeniz daha iyi olur.