Ayazinannesiseyda Deneyimli anneler oğlum 19 aylık olacak yarın tasitlar temalı bir oyun grubu var kararsız kaldım ilk defa götüreceğim sizce faydalı olur mu ayda iki kez falan götürsem mi çünkü saati 150 TL maddi açıdan her hafta götürmek gibi sizce bebeğim sever m
kirmizibasliklicadi Ayazinannesiseyda normalde evet cok faydalı ama suan cocuklar arası inanılmaz salgın var bende bu yüzden götürmüyorum
Birceninannesi Ayazinannesiseyda faydalı tabiki akran iletişimi önemli bebek gelişimi açısından. Kızımı ben de o aylarda götürmeye başlamıştım. Şu an 25 aylık oturup sohbet ediyoruz. Sosyal becerilerin kazanımı, dil gelişimi, özgüven kazanması gibi bir çok açıdan epey faydasını gördük
Aezgi Ayazinannesiseyda bende oyun grubu cok istiyorum 23 aylık ama esimin yeğeni kreşe gidiyor hep hastandığı icin izin vermiyor bizimkide hasta olur diye cünkü cidden aşırı derecede bi salgın söz konusu
baykuskiz_ Ayazinannesiseyda benim cocuklarim da 19 aylik haftada 2 gun goturuyoruz iyi oluyor aciliyorlar