Kizlar 13 günü bitiriyoz ama söyleme yok tamam eskisi gibi alt islatmiyor ama saat de bir hatta 45 dakika da bir yaptoriyirum kaka yarı si tuvalete yarisi kendisine yapıyor ve ister istemez sinir oluyorum bu arada gece de bağlanıyorum gece çok su içerse yapıyor icmesse altına yapmıyor su içmesine bağlı bazen anne Tuvalete gidelim diyor kaka için yapıyor bazen de üstüne yapıyor cisi zaten hiç şöylemiyir sizce devam edimmi valla şuan grip olmuşum halim yok ama çok zorlanıyorum lütfen bana fikir verin artık 2 hafta bitiyor bn goturmeswn hep altına yapiyir çok konuşkan bir çocuk bu arada 30 aylık olacaz pes etmek istemiyorum ama gelişmede pek gormuyr.m 😢 guzelliklede anlatiyirum yok