Evet hanımlar spiral takıldım ayın 5inde ve 2 gün önce yoğun kanama üste başa geçecek şekilde hastanelik oldum hemen ultrasonla bakıp doktorum kaydı dedi ve çıkardı 6 gündür cok yoğun kanama yasıyorum cıktıktan sonra kesilir dedi ama kesilmedi parça alalım dedi doktorum ama özel olduğundan cok pahalı geldi yeniden takarım para almam dedi taktırıp taktırmamak arasında gidip geliyorum oğlum 17 kiloya yakın birde kızım var o hafif ama neden kaydı nasıl kaydı bilmiyorum oğlumla gezmeye gittik cok yoruldu ve bi ara kucagıma cok aldım ve eve geldiğmde regli oldum sandım çok çok parçalar geldi 2 gün boyunca 3.gün artık şiddetli bel kasık ağrısı sonrası yogun bir kan boşalması sonucu hastanye gidince öğrendim bebek bezi bile tutmadı kanı yaşayan varmı bu durumu tekrar taktıran endişm rahme zarar vermiş olması tekrar takarsa hormonlu takıcam dedi kanamam cok oldu diye öyle demiş sekreter öyle söyledi