yeniannee1 Çocuğun uyuduğunda onunla olmasını istediğin şeyleri konuşunca düzeliyormuş yani öyle bi teknik varmış psikolojik olarak..Yapan ya da bilen var mı bizde yapalım..
Tatlican yeniannee1 Aayy denemketen zarar gelmez bu gece başlıyorum 😄ısrar isini ve gereksiz aglamsini biraksın 🤲🤲
salakmisincemilee yeniannee1 yanina uzanip kisik sekilde konusuyodu sanirim tam olarak hatirlayamadim simdi
yeniannee1 Tatlican aynen bende denicem egZamaları alerjileri gitsin diye..gerçekten işe yarıyormuş konuşuncA
yeniannee1 Gmznr2909 deneyelim bende merak ediyorum..Onu çok sevdiğimizi stresin sıkıntıların seninle bir ilgisi olmadığını anlatıyormuşun vs
Gmznr2909 yeniannee1 ben artık cidden konuşmasını çok istiyorum baba dede anne no olursa isterse kukuli desin yeter ki artık bir bilinçli kelime çıksın
Erdemalp yeniannee1 ayyy hrmen bende deneyeyim. Tam olarak nasil oluyor acaba. Ten tene tema.olmasi gerekiyormu? İlla yanimdami yatirmam lazim. O besigindeyken yapsam olurmu?
yeniannee1 Erdemalp valla bende bilmiyorum ki sadece böyle bişey duydum..bilen varsa bilgi versin üstte kalsın cok işe yarıyormuş hersey psikolojikmiş çünkü
Rez yeniannee1 ne güzel ben doğduğundan bu yana (15 aylık ) konuşuyorum ne varsa anlatıyorum umarım olumlu şekilde yansır bebeğime
Erdemalp yeniannee1 ayy lutfen yazsinlar ya gercekten ihtiyacim var boyle birseye olursa. Burda bekleyeyim bende.
Erdemalp Gmznr2909 benmde 10 ay 21 gunluk. Babildama bile yok. Bi kac gun oncesine kadr aglayinca ani diyordu ku ku diye kus diyordu ve acikinca ham diyorud ama ne kadar bilincli oldugundan supheliydim da gitti. Ozellikle babildama bilr olmayinca korkmaya basladim. Doktora gotircem.
yeniannee1 Erdemalp benimde ihtiyacım var sürekli egzama alerji daha 2 aylık yani cözümünü bulamadım bir arkadaşımda öyleymiş egzamaları konuşarak düzeltmiş.. doktor falan çare değil psikolojik diyo..Anne karnında yaşanılan stretten vs dolayı oluyormuş..
Gmznr2909 Erdemalp bizde vat bababababsb dididudididi kukuku ve acıkınca mammmm diyor ama daha böyle bilinci mamm dışında bir şey yok randevu aldım doktora gidicez bakalım hayırlısı çünkü ismine de bakmıyor beni o daha çok korkutuyor