MavininTonu Kızlar oğlumun 1 haftayı geçen soğuk alınganlığı ve öksürüğü var. 2 buçuk yaşında oğlum. Ihlamur demledim sıcağa yakın mı içireyim iyice ılındıktan sonra mı?
-_-hUysUzvetatlikadin MavininTonu ılık üstünde duman tütmemeli çay kaşığını hemen ısıtmayacak derecede olmalı sıcaklığı iki yaşına kadar öyle öneriliyormuş
Deletedmom_21 MavininTonu aslinda sicak icmesi daha iyi ama daha kucuk olduğu icin icemez ilik olsun agzinu yakmayacak sekilde