Nisakusum Biz iki gün önce memlekete izne gittik orda ben rahatsızlandm boğaz ağrısıyla birlikte ateş titreme halsizlikle ben üç gün yattm sonra geçti. Yola çıktık eşimde boğaz ağrısı başladı eve geldik ateşi falan çıktı smdi 38.7 ydi eşimin ateşi müdahale ettm hemen. Kızım da hastalandı yoldan gelince 7 buçuk aylık boğaz ağrısı var mı anlamiyorum ama ateşi var 38 i hiç görmedim ama tüm gün sürekli ölçtüm takibini yaptm 37.6 olunca calpol verdim. Emziriyorum bolca uykusu arttı kakası hafif ishale döndü bugün akşam ek gıda olarakta zorla biraz çorba içirdim 20 ml anca da ıhlamur içti. İshali görünce bide eli kulağında olunca acaba dişe mi yapıyor dedim de salgın sanırım. Bı eşime bı bebeğe koşuyorum uykum falan yok iki gündür yoldan geldim dinlemedim bile. Eşime yine biseyler yapıp veriyorum da kızıma bişey yapamıyorum napcam Cok üzülüyorum. Allah’tan ki emiyor yoksa kendimi çok daha kötü hissederdim
annesininkuzusu_1402 Nisakusum cok gecmıs olsun 9.5 aylık oglumda 2 gundur hasta hafıf öksuruk burun akıntısı var ates 37.1 di calpol verdım dunden berıdır ayagının altına sarımsaklı zeytınyagı sürüyorum ıhlamur ac karna sabahları pekmez ıcırıyorum ve tavuk corbası verıyorum cok ıcmıyor ıstahı azaldı ama yınede ne kadar ıcse yararlı. Yesıl soganıda elıne verıyorım suyunu cıkarıyor damagını kasıyorken. Bugun daha ıyıydı oksuruk ve burun akıntısı azaldı deneyın ıstersenız
gunbaharrrrr Nisakusum benin oglumda 8 aylık bı kaç gündür öksürük ve ishal var çok huysuz ve yemiyor calpol ve antibiyotik verdi doktor ama düzelmedi hala bugün biraz ıhlamur verdim ni kaç günde öyle devam edeceğiz bakalım
sareela Benimde bebeğim 6 aylık 1 haftadır hasta öksürük, iştahsızlık, uykuya direnme gece sık sık uyanma, ve burun akıntısı çok var dr gittik ilaç verdi salgın varmış geçmiş olsun