momyy_ Allah aşkına biriniz yok gösterin oğlum 5 aylık ayakta sallamadan uyumuyo bu günlerde yarım saat sallıyorum öyle uyuyo bacaklarımda derman kalmadı
birminikbebekannesi momyy_ çingene beşiği alın çok faydasını görürsünüz eşimin yeğeni öyleydi çingene beşiği aldı görümcem hemen uyuyordu içinde benim bebeğimi ben ayakta sallamadım hiç 7 aylık dış dönemi sallanmak istiyor joi sallanan beşik var ona koyuyorum hafif bir sallantı halinde uyuyor
Zhrymn momyy_ sallanır anakucakları var gördünüz mü bilmiyorum onlar aşırı hayat kurtarıcı tavsiye ederim ister ayağınla ister elinle salla üç kademesi var
Rez momyy_ birlikte uzanın başını okşayarak uykuya dalabilir ben de gece uykusunda sallıyorum şimdide de beş dakika salladım koptu ayaklarım düşünün salıncağına bıraktım hafif sallanıyor gözler gidiyor şükür 🙏
Ballkizimm momyy_ kizim 3 yasinda halen ayakta sallayip uyutuyorum bazi gunler tam 1 saat salliyorum 🙄 sen erken bıkmışsın 😂
pellini yarım saat salladığınızdan şikayet etmişsiniz. benim oğlumu üç saat ayağımda salladığımı bilirim bnce yatın kalkın dua edin valla yarım saatte uyuyosa 😭
seydanurrr pellini O kadar haklısınız ki benim oğlum 15 aylık hala sallıyorum abartısız sabaha kadar gündüz de uzunca Bi süre ayağımda uyumasa Bile
Lidya-t pellini Her uykuda üç saat sallayacağıma başka yöntemler dener bıraktırırım yani .Her bebek kendi kendine uyuyabilir siz zoru seçiyorsunuz 15 ay olana kadar sallamayı bıraktıranilirdiniz
Asyece 1 yaştan selam olsun saatlerce sabaha kadar sakladığımı biliyorum 6.Ayda yanıma alarak uyuttum 3 gün sürdü sonra alıştı diş çıkar atak vs tekrar döndük ayağa 13 kilo kızım sabahları ayaklarımın boşa gittiğini biliyorum
momma Asyece of ya bende. 13 aylık şuan nereye kadar dayanırım bilmem ayaklarımda hayır kalmadı. Uyku eğitimine gerçekten ihtiyacım var ama yüreğim yok resmenn
Asyece momma gerçekten kararlı olup başlarsanız inanılmaz etkili oluyo biz dışarıya çıkamıyorduk çünkü uyumuyordu kriz geçiriyordu uyku eğitiminin faydasını en çok dışarıda gördüm ama ataktır diştir tekrar başladık malesef dün gece 1den 4e kadar salladım ayaklarım felç desem yeridir
pellini Lidya-t söylemesi kolay uykuya direniyodu benimki . uykusu geldiğinde ağlama krizine giriyodu her çocuk bir değil
Ballkizimm Lidya-t 2 yasina kadar emerek uyudu. Memeyi biraktirdigimda ayagimda sallayarak uyutmak zorunda kaldim. O sekil devam ediyoruz malesef..