Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal. Bu kabızlık olarak değerlendirilmiyor. Her iki çocuğum da ilk haftadan itibaren önce 4,5 sonra 1 hafta sonra 8,9,10 günde bir kaka yaptı . Oğlum 4 aylık ve ilk haftadan itibaren basen 4 bazen 9 günde yapıyor. Ikınmaz ve ağlamaz. Yaptığı zaman da sarı renkte ve sıvı püre kıvamında yapıyor. Sadece anne sütü alıyor. Merak etmeyin. Henüz bağırsakları gelişimini tamamlamadığı için.Yapar.