Neriucan Babyb ben doktor tavsiyesi ile 5. Aya girmesine az bi zaman kala başlamıştım ama tabi çok ufak tadımlar yaptırdım. Bence mamayı değiştirmeyi deneyin yada doktora bi sorun belki mamanın içine çok azıcık pekmez koyabilirsiniz gerçi 4. Ay belki erken olabilir bi sorun mutlaka
Nryysl Babyb Babyb Pirinç unu deneyin arı marka pirinç unu var muhallebi gibi pişiriyon içine su katın biberon da verin bi
Nazlinci Babyb ben 4. Ayda başlamıştım ufak ufak sorun yaşamadık. 6. Ayda çoğu şeyi yiyebilecek noktaya geldi iyi oldu bizim için. Ama sizde tıpkı bizim gibi mama reddi yaşıyorsunuz taşımlara başlayınca düzelir bir de uyutup içirmeyin deneyin başka çare yok
20022022 Ben geçmedim ama ufak ufak tadına baktırıyordum sonra kabız oldu doktora götürdüğümüzde kızmıştı daha çok küçük diye bence bi doktoruna sorun öyle başlayın
Haffuse Doktoruna danisarak onayi olursa, gecebilirsiniz… Ama zaten oyle doyumluk bisey vermemezsin, 2 ay tadim sureci olacak… Farki mama mi deneseniz acaba… Belki tadini begenmiyordur…
Babyb Neriucan Neriucan Mama değiştirdim defalarca, biberon değiştirdim. Yapılabilecek her şeyi yaptım nerdeyse ama asla istemiyor. Bende acaba 4. Ay hem tadım yapıp hem kaşık mama versem mi diye düşünüyorum. Pekmez katmak iyi gelir mi acaba
Babyb Mama değiştirdim defalarca, biberon değiştirdim. Yapılabilecek her şeyi yaptım nerdeyse ama asla istemiyor. Bende acaba 4. Ay hem tadım yapıp hem kaşık mama versem mi diye düşünüyorum. Pekmez katmak iyi gelir mi acaba
Doruk-_ Babyb benim bebeğim de 5 ay 10 günlük bir aydır zorla mama yiyor denemedim mama kalmadı benşm de yoğurt verdim ev yoğurdu yemedi hazır dan yedi bi kaşık kaşık mama verdim bi kaç kez doktor sebze haşla ver dedi Çilek patlıcan bal 1 yalına kadar yasak dedi zorlanıyorum yemiyor aç kalıyor zorla yediriyorum çorba verebilir Sin dedi salçasız
Babyb Nryysl mama gibi içeriği yoktur ama sanırım günlük alması gerekem şeyleri alamaz diye düşünüyorum
Nazlinci Babyb yani eskiye nazaran biraz daha zevkli içmeye başladı. Ama aç kaldı korkum yoktu. 4-5 saatte bir 150 içiyordu. He içmek istemiyor mu yoğurt yedirdim. Gece beslenmesini arttırdım birazda. Çünkü mama da içmesi lazım
Nryysl Babyb İçeriğinde vitaminli olanları var ama tabi tüm gün onu vermeyin gece uykusunda mama içirin uyku hali içer bence gündüzde mama içmezsek çok aç kalırsa ondan verin bence.
Babyb Nazlinci evet 3 ay 20 günlük bebeğim günlük toplam 450- 500 cc anca içiyo benim zorumla. Yeterli gelmiyor
Nazlinci Babyb aslında ek gıdada 400-500 cc yeterli diyor doktorlar. Sizde doktorunuzla konuşul başlayın uygun görürse. Bize de çok fazla reddettiği için başlattı. Ama iyiki başlatmış diyorum. Çünkü kahvaltı yapıyoruz karışımlı falan ara öğün mama öğlen püre çorba tarzı öyle gidiyor rahatladım
Babygirlsmom Babyb benim de 3 ay 12 günlük. 10 gündür çok az içiyor 2 gün hastanede yattı serumla desteklediler mamayı içmeye başladı ama çıkınca yine azaldı. 340cc içtiği gün bile oldu. Doktor alerjik mamaya geçirdi. Bir şey değişmedi. Golden goat seviyor diye onu verdim, günde 550cc lere yaklaştı ama sanırım kustuğu için kilo azalıyor hala. 1 haftada 350gr kilo kaybetti. Çocuk gastroentolojiye götürdüm tekrar götüreceğim. Siz doktora danıştınız mı? Bir yorum yaptı mı?
Babyb Nazlinci peki 4 aydaykem kaşıkla yiyebiliyo muydu. Şimdi oturmayı falamda bilmiyolar ya nasıl yediririö bilemedim. Çok çaresizlik bu mama reddi ya
Nazlinci Babyb valla mama reddi meme reddi beni mahvetti gerçekten. Bizim anakucagı vardı onda oturuyordu. Kafasını dik tutma şartı var zaten ek gıda da tutmazsa başlatmıyorlar. Arada pusette de verdim kucağımda da. suan oturuyor mesela ama mama sandalyesinde yemeyi pek sevmiyor. Bi arkadaşım emzirme yastığında yatırıp yediriyordu kafası kalkıyor ya. Ama o sakıncalı bence. Ben 4 aylık kasıklardan almıştım ama bazen çay kaşığı da verdim
Babyb Babygirlsmom doktor tetkik yaptı her şey normaldi. 10 gün sonra komtrolde kilosunu göreceğim bakalom bizimki ne olmuş
benanneoldumm Babyb çok erken diye biliyorum ama doktorunuza danışın derim 4 kuralı taşıyor mu birde 4 bitti mi