Merhaba,
Oğlum 11 aylık olduğunda işe başlayacağım, bakımıyla annem ilgilenecek. Emerek uyuyan ve anne sütü+ek gıda ile beslenen bir bebek. Şu zamana kadar hiç sağım yapmadım, biberon ve emzik tutmuyor. 1 aylık süreçte şunları yaparsan daha iyi olur yada şöyle yapma zor olur senin için dediğiniz şeyler var mı? Mesela her emzirme sonrası sağım yapsan iyi olur vs.
Yada boşver be ne işi oğluna sen bak, bu günlerin tadını çıkart da diyebilirsiniz 😅