1Mucizeee aynısı ben de yaşıyorum geçmiş de değil. 1-2 yaşına kadar tekrarlayıp sonradan geçermiş. Doktorumuz poposu şiştiğinde antibiyotik verdi 2 şişe onu içti. Allahıma şükürler olsun ki şu an iltihap toplamıyor. Çok acı çekti yavrum, ben de öyle o ağladıkça ben anladım. Allah şifa versin inşallah. Sizinki anladığım kadarıyla fistğl olmuş? Ben Turgut Türkele gittim inanılmaz iyi bir adam çok memnun kaldık. Sünneti de orda yaptırdık. Apse tedavisini de. Perianal apseydi bizimki. İlk muayenede 300 tl ödedik, sonra 10 kere kontrole gitmişizdir hiç ücret almadı. Umarım faydalı olmuştur 🙏🏻