Elifinannesi33 Kizlar burun estetiği yapmk istiyorum yapan var mı nasıl oluyo burnum hafif yamuk gbi rahatsız oluyorum
Esilaannesi Elifinannesi33 ben 3 sene önce 4 bin TL ye olmuştum canım ilk 1-2 gün zor geçti ama sonrası kolay
Kayraaaaaa Elifinannesi33 1 ay önce yaptırıdm ameliyat olduğumu anlamadım dıyebılırım çok rahat gectı ağrım olmadı