Hatiii Merhaba anneler, sütümü içtikten sonra çok gazı olmuyor bebeğimin ama mamadan sonra kıpkırmızı oluyor. Mama vermsem de aç kalıyor sütüm yetersiz. Napcağımı bilemedim. Bu Durumu yaşayan oldu mu aranızda öneriniz var mı
Ecemilay Hatiii mama fena gaz yapıyor yedirdiğiniz marka çok önemli her bebeğin yapısı farklı ama ben golden goat yediriyorum bebeğim kolik gaz sorunumuz yok
Whitewomen Hatiii Mamayı yaparken sallayarak mi yapıyorsunuz köpük köpük olunca çok gaz yapar dairesel hareketlerle calkalayin ya da kaşıkla karıştırın. Bebelac kullanıyorum gaz sorunu olmadı
Pastaneusuluislakkek Hatiii çok fena gaz yapar hem de. İki seçeneğiniz var; mamayı çalkalamak yerine karıştırabilir veya bir-iki öğünlük hazırlayıp buzdolabında muhafaza edip kullanacağınız kadarını benmari usulü ısıtarak verebilirsiniz
AselinAnnesiiiiiiiii Hatiii mama markasından markasına fark eder hepsi gaz yapcak diye bişey yok aptamil kullanıyorum ve bebeğim gazı hemen çıkıyor
Deniz1709 Soğuk ve çok sıcak mama gaz yapar diye biliyorum. Ben hipp marka combiotic mama kullanıyorum. Bebeğim kolik bir bebek olmasına rağmen mamadan kaynaklı bir gaz sorunu yaşamadım. Marka değiştirmeyi deneseniz? Belki allerji bile yapıyor olabilir kullandığınız mama
Zehradina Bebisimi emzirirken (ilk birbucuk ay☹️) mamadan daha cok gaz yapiyordu ememiyordu bu yuzden mamaya gecis yaptik(hipp) daha az yapti ama gazli bebek gazlidir ne yazikki bebişim 3 bucuk aylik hala agizdan gaz cikartiyorum😩
sareela Mamadan mamaya değişir hemen hemen bütün mamaları denedik hepsi inanılmaz gaz yaptı. Daha sonra hipp combiotic denemek istedim ve en iyisi oldu bizim için 3 aydan beri ne gaz yaptı ne kusma ne de kabız çok rahat etti bebeğim hatta gazı bile olmadı mama içtiğinden beri beni emdiğinde çok gazlanıyordu. Ilık su ile yapın mamasını ve aşağı yukarı çalkalamayın çok gaz olur onun yerine dairesel hareketler ile karıştırın ben hep böyle yapıyorum 6 aylık olmasına rağmen gazdan çok çektik çünkü🌼