Hanımlar merhabalar.
Bebeğim 2 buçuk aylık. Göz muayenesi yapılması gerekiyormuş. Bunun için şehir hastanesinden hangi bölüme randevu almam gerekiyor. Çocuk göz poliklinigi diye bi bölüm göremedim mhrs de. Normal göz plk. mi alacağım yoksa çocuk hastalıkları uzmanına mi? Bilgisi olan var mı?