Yaseminsaribas F1234 arada almazsam bu ağrılarla nasıl dururum uykusuzluk bas ağrısı yapıyor sezeryan sonrası bel ağrısı kaldı vs vs parol içmezsem kendime gelemem
Deniz1709 Parolde kafein olduğu için minoset tercih edebilirsiniz. Bebek huzursuzluk yaşamaz en azından
Balkuupu Asyaveannesi04 plus olanı varmış sanırım bir de . Siz hangisini içiyorsunuz ? Benim de miğrenim var çok zorlanıyorum. Başka ilaç kullanamıyorum diye biliyordum.
Asyaveannesi04 F1234 benimde parol asla kesmiyor bazen öyle bir baş ağrısı tutuyor ki minoset biraz daha hafifletiyor en azından parol gibi etkisiz değil 🙂