Bizde öyleyiz 1 haftadır hırıltı, burun akıntısı, öksürük hırıltı dikkat edilmesi gereken en önemli şey. Biz 2 gün önce dr götürdük bronşit başlangıcı dedi çok hassas ve dikkatli bir anne olmamam rağmen kendimde problem aradım benim yüzümden mi diye? Fakat gribal enfeksiyondan dolayı olmuş daha başlangıç olduğunu söyledi evimize nebulizatör makinesi aldık çok rahatladı bebeğim 5 gün sonrada kontrolu var bence hırıltısı varsa dr götürün ihmal etmeyin antibiyotik ilaç yazıyor hava çekiyor ciğerler rahatlıyor. Bence götürün hırıltı çok önemli.