Hanımlar normalde sakin bebeğim vardır ama 2 gündür huyu suyu değişti 17 aylık hala emiyor. Azı dişler çıkıyor en arkada uyku da problem yok ancak her bi isteme veya başka bişey olduğunda ağlama oluyor ve aşırı iştahsız yani on kere emiyor sevdiği ner şeyden yapıyorum ama yemiyor sabrım kalmadı artık stresten mideme ağrılar girdi çözümü yok mu 😞