O1Anne
İki gün oldu bizim de aynı dert bizde de var Canım 😔
Aşı olduğu gün çok güzel uyudu sevindim lakin iki gündür gece iyi kötü uyuyan onuda uyumuyor Zaten zor uyuyan bir bebekti iki gündür emerek uyurdu yok sallıyorum yok gözleri gidiyor esniyor ama hemen geri açıyor gözleri yerine koymama fırsat vermiyor 48 72 saat huzursuz olabilirlermiş her bebek farklı geçiriyor o evreyi kas ağrısı uyumama ya da emmek istememe ebe öyle söylemişti