Feyzus ay canım benim ya nasıl huzursuzdur. Valla bi akşam aşırı ağladı morardı kızardı resmen kırkının içindeydi sanırım . Direk acile götürdük gaz doluymuş karnı lağma yaptılar . Her akşam gazını cikaracaz diye harap olurduk babasıyla . 3.ayda bitti çok şükür. Çok normal şu an sizinki. Ben kimyon içiriyordum çay kaşığı ile . Kendiniz de için bebeğe geçer .