Ozgemre Pampers harmonie kullanıyoruz. Pişik sıkıntımız hiç olmadı. Bu ay 1 paket de premium care aldım, harmonieden sonra çok hışır hışır naylon gibi geldi bilemedim. Siz bütçe düşürmek istiyorsunuz anladığım kadarıyla ama bebeğim pişik olacağına ben yemez içmez hangi bez iyi geliyorsa onu alırdım 🤷🏼♀️