Birkucukumutcuk biz genelde uyku saatine denk getiriyoruz öyle yola çıkıyoruz. Bunu uygulamadan önce yolda çooook ağlardı , o zamanlar ufaktı da gerçi ama hiç oyalanmazdı hatta bir keresinde ağlamaktan mosmor olmuştu ne mama ne meme istemedi ne yapacağımı bilememiştim. En fazla 2 saat yol gittik genelde uyuyor, uyumazsa beni araba tuttuğu için eşim geçiyor yanına oyalıyor bir şekilde.