Bilmiyorum bugün ödemeye gitttik son iki ayım kalmıştı ben ödedim zaten de ödemeyenler için keşke dilinde adam dedi bugün yarın çıkacak istersen bekle dedi ödeme dedi adam tanıyor beni her ay gitmemle
Tamam dedim adama guvendim akşam haberleri izledim KYK felan diyorlardı e devletten baktım iki ayın borcu 0 diyor arkadaşlarima sordum bir çoğu 0 silinmiş diyor bir çoğu silinmedi diyor