eayse Annecikler 2 ay 9 günlük oğlum var 3.60 doğdu sonrasında 2700 e düştü şimdiyse 4 kilo 130 gram oldu ama hala zayıf deniyo görenler öyle diyo en azından. Ama sağlık ocağına ki doktorumuz sizin hiç bi zaman tombul yanaklı bi bebeğiniz olmicak boyuna çok fazla gidiyo dedi ama hem uzun olup hem kilosu yerinde bebişlerimiz var. Şöyle söyliyim 28 günde 5.5 cm uzadı dogdugunda 48 cm di suan 57.5 oldu yani sorucagim şu ki benimle es değer anneler kaç saatte bir kaç ölçek mama veriyorsunuz bu arada bebelac gold kullanıyorum aptamil çok gaz yaptı ve doyurmadi
Meryem002 eayse bizde 2 ay 10 gunluguz ben saat tutmuyorum aciktigini anladigimda 100 cc veriyorum ☺️Ama muhtemelen 1 bucuk 2 saat ara oluyordur
AtaHanveAnnesi eayse bebeğim 2 aylık aptamil kullanıyorum ve yaklaşık 2 saatte bir 90 cc veriyorum. 2 saatten önce isterse 60 cc veriyorum. Biraz kusuyor sanırım fazla geliyor ama istiyor napim 🤷🏻♀️
ElizErva 3 ölçek yedirmeye çalış yarısı kalıyorsa 10 dk sonra tekrar yedir benim kızımda zayıf öyle yapıyorum braz kilo almaya başladı gibi zorla yedir 🤷🏻♀️
eayse ElizErva 120 bile versem saat başı içer benim oğlum ama kilo alma yapısı çok farklı bacakları ince sadece göbeği şişiyor davul gibi oluyo bende catlicak diye korkuyorum acikcasi