aysima09865 Bebeğim 2 aylık idrar yolunda enfeksiyon çıktı yuksekmis sanırım 10 gün yatiricaklarmis böyle olan var mı siz kaç gün yattinix?
mybabelanel Happymomnes bizim ateş oldu belirti. Ama kilo alamama, uzamış sarılık, beslenme reddi gibi belirtileri de oluyor.
Zmrtacar Biz 5.5 ayligiz sali günü ciktik hastaneden 3 gün yattik ateş cok oldu 4 gün feln sürdü surekli
mybabelanel aysima09865 böbreklerle vs ilgilenen bölüm. Yüksek bir enfeksiyon ile yatış yapıldıysa düşük dozlarda koruyucu antibiyotik veriliyor ve aylık olarak idrar tahlili bakılıyor.
mybabelanel aysima09865 doktorunuz bunun bilgisini verir size taburcu olurken. Her hastada rutin bi uygulama değil. Ama siz de 10 gün demişsiniz yatış süresine sizi de yönlendirebilirler. Enfeksiyon tekrarlamasın diye yolluyorlar. Tekrarlarsa böbrek dokusuna zarar verebilir diye