Prensesim-0109 Arkadaşlar geçen ay kalça çıkıklığı vardı bu ay yeniden gittik ama doktora gösteremedik Sol alfa:63 beta:50 Sağ alfa:67 beta:50 Değerler normal mi arkadaşlar bide alfa açıları aynı değer mi olması lazım
nihal-erzen Benimde kızım 1 aylık oldu kalça filmi cektirmem gerekiyo hangi bölümden randevu almamiz gerekiyo acaba
Prensesim-0109 nihal-erzen çocuk doktoruna alıyosunuz o sizi yönlendiriyo sonra ultrasondan sıra alıyosunuz