Merhaba arkadaşlar. Kızım 2.5 aylık doğumdan sonra 1 hafta içinde fiziken toparlandım fakat hala ruhen toparlayamadım. Doğumdan beri evde gündüzleri tek kalmak istemiyorum ev üstüme geliyor sanki sıkılıyorum bunalıyorum bu güne kadar 2-3 kez ancak tek kalmışımdır, özelikle eşimin 11 de eve geldiği günler annem yanımda oluyor. Yanımda hep biri varken sıkıntı olmuyor. Ruhen toparlanamadığım için 10 gün sonra doğum iznim bitince işe başlamayı planlıyorum. 5 saat çalışacağım kızıma annem bakıcak benim gibi yalnız kalamama sorunu vs yaşayanlar var mı bu arada yalnız kalmak istememem korku kaynaklı vs değil bunaldığım için. Böyle bir şey yaşayıp öneride bulunacaklar var mı?