Anneler oğlum 1 bçk yaşında ve çok sempatik yani hiç kimseyi yabancısınmaz kim olursa olsun dışarda içerde herkesle konuşur güler yanına gider elinden biri tutsa götürse gider yani yabancı biri o derece böyle olmasına valla cnm sıkılıyor iyimi kötümü bilemiyorum yani Allah korusun dışarısı zaten çok kötü bunun okul zamanı var ne bilim bir sürü düşünceler kafamda 🙄