Dandinidastana Kucukprens20 benim kızımda 2 buçuk yaşında hiç görmedim 9 a kadar uyuduğunu. 11 12 dede yatsa 9 da 10 dada yatsa sabah 7 buçuk taş çatlasın 8 de uyanır. Öğlen uykusu var erken uyandığı için 1 2 gibi uyur. Darısı başıma saat 9 u görsem yeter 😄
Gizemlibirisi Kucukprens20 Benimde kızımda öyleydi.hatta 2 yaşında videosu var 12 olmuş saat.uyandirdim diye ağlardı🤣🤣 halen öyle uyuyor.