bsrtpl Arkadaşımın terapisti onlara şöyle bi cümle kurmuş '‘akrabalarınızın, komşularınızın, arkadaşlarınızın yada sokaktaki tanımadığınız insanların içinde olduğu bir toplumda değilde ormanda sadece 3ünüz yaşasaydınız çocuğunuzun konuşmaması konusunda ne yapardınız’'
Eminim yaşadığınız çok zor birşeydir buradan konuşmak çok kolay zorluğu siz eşiniz ve çocuğunu çekiyorsunuz inşallah en kısa zamanda çocuğunuz konuşmaktan çok zevk alır ☺️☺️