Oğlum 4 aylık normalde pış pış iki dk da uyurdu ama bu ara uyku gerileme veya atak dönemi bilmiyorum en kolay ayağımda sallayarak uyuyor çok sarsmadan ufak ufak sallıyorum ama daha sonra bu yöntem alışkanlık olur mu merak ediyorum beşiğinde uyutamazsam diye korkuyorum çünkü normalde beşiğine koyar koymaz uyurdu iki dk da .