Gizem_okuyan Bebeğinizin şekerini ölçtürdünüz mü? Muhtemelen doymuyor ve aç. Ben de aynı şeyleri yaşadım. Meğer kuzum doymuyormuş, şekeri düşmüş. Mama ver dedi doktorum. Mamadan sonra düzeldi, uyumaya başladı. Bence bir doktora danışıp mama vermeyi ya da sütünüzü sağıp vermeyi deneyin. Hem ne kadar sütünüz olduğunu görmüş olursunuz.