Oznurdemr Arkadaşlar özel sektörde çalışıyorum 6 ay ücretsiz izin hakkımı kullanmak istiyorum ama merak ettigm birşey var 6 ay dan daha kısa süre alabiliyormuyuz
Qwertyu Oznurdemr evet 6 aya kadar istediğiniz sürede alabilirsiniz. Ben de ücretsizdir sonra rapor izni kullanılıyor mu onu merak ediyorum.hastalik raporu
Kayraaa59 Oznurdemr ben geçen hafta ayrıldım ücretsiz izne. Dilekçemi 6 ay verdim, ne zaman istersen geri gel başla 1 ay da olur 3 veya 6 ay da dediler. 1-12 ay hakkınız var
Oznurdemr Kayraaa59 özel sektördemi çalışıyorsunuz ücretli izniniz bitmeden ne kadar süre içinde verdiniz dilekçeyi
Kayraaa59 Oznurdemr kamuda çalışıyorum ama şirkete bağlıyım. Ücretli iznim bittikten sonra 2 ay çalıştım ben, sonra mecburen ücretsiz izne çıktım