orkideSeverim Eylulunannesi55 bizimkinde 2 ay 20 günlük gündüz uyumaz iki gündür gece 3 ve 5 de görüyoruz uyumamak için direniyor bende merak ediyorum atak dönemimi
Eylulunannesi55 orkideSeverim bizim birkaç gecedir saat bası uyanmaya baslado gündüz de bir saat geömeden emmek istiyor
orkideSeverim Eylulunannesi55 aynı bizimki ama benim bebeğim emmek için değil sürekli beni kaldırın diye ağlıyor yatağa koymaya gelmiyor uyumamak için direniyor gündüz ise yarım saatte bir uyanıyor
Eylulunannesi55 orkideSeverim bizimki de öyleydi yatakta koltukta yatarken seve seve alıstordım biraz yatmaya gunduz cok huysuz olmazsa yatıyor uyumasa da işsllah atak haftasında da olur Boyle