Mirancinarmom Arkadaşlar doğumdan sonra adet görmemeye başladım yani şuan korunuyorum ama korunmama gerek var mı bebek olur mu olmaz mi bilgisi olan var mı bu arada hamilelik istemiyorum şimdilik bebeğim cok küçük merak ediyorum sadece
Hilalsuvat Mirancinarmom doğumdan sonra da oluyo önce de valla😀 ben hamile kaldığımdan 4 aydır regl olmamıştım😀 nasıl hamile kaldığımdan hala şüpheliyim😀 o yüzden regl olmasanız bile hamilelik olabilir.
Mirancinarmom Hilalsuvat 40 gün kontrolüne gittigimde doktor yumurtalıkların çalışıyor dikkat et dedi ama ondan sonra regl falan olmadım demek ki regl olmasakta yumurtalar aktif
guno Arkadaşlar rahim bebek için hazırlanır, döllenme olmazsa hazırlık bozulur ve regl gerçekleşir. Yani hamilelik reglden önce oluşan bir olay. Siz rahminiz ne durumda, hazırlık yapıyor mu nereden bileceksiniz?
Lily_potter Mirancinarmom Tabi olur 40 gün sonra kontrole gittiğimde doktorum özellikle uyarmıştı adet olmadanda hamile kalınır demişti