Hulya_ebrar Merhaba hanımlar hangisini tavsiye edersiniz kilo sorunumuz var 11 aylık 8 kilo bugüne kadar Bebelac Gold kullandm bugün similac aldm çok kararsızım lütfen yardımcı olun ☺️
MilaDilekAli Hulya_ebrar bende similac kullandım ilk kilo alımı iyidi ama çok gaz yaptı çocuk mahvoluyodu gazı çıkacak diğe..
MilaDilekAli Hulya_ebrar bende similac kullandım ilk kilo alımı iyidi ama çok gaz yaptı çocuk mahvoluyodu gazı çıkacak diğe..
Meryemdeveci Hulya_ebrar 14 aydir Simical kunlanıyorum hiç sorun yasamadım gaz.ne hiç bilmem bize doktorumuz önermişti kilo olarakta güzel kilo aldırıyor
elsa56 ben bebelac gold kullanıyorum canım sanki toparladı bebeğim similac kullanmadım hiç o yüzden bilemiyorum 🤷♀️
serinserin Hulya_ebrar biz de en başta mama takviyesi yaparken Bebelac gold kullandık doktor tavsiyesiyle similac hiç bilmiyorum