Yaklaşık 1 buçuk ay önce ayak ağrılarım başladı yanmayla birlikte. Doktor doktor gezdim vitamin eksikliği vs dediler kullandım ama iyice arttı ağrılarım artık belime de vuruyor iki ayağım birden keskin bi ağrı geceleri uyutmuyor en son doktor bel fıtığı olabilir demişti pazartesi randevum var gideceğim. Bel fıtığı böyle şiddetli ayaklara vurur mu ?