Tatlican babam bizden gizli kredi çekmiş. 69 bin borcu var bugün anneme kağıt gelmiş , icra kağıdı. Sorduk öğrendik ki av. Vermişler. Ben av. Görüştüm dedi ama onun bile doğruluğundan emin değiliz. 7 gün içinde ödemezseniz icra işlemi başlatılacaktır diyo. Garanti bankası. Sorum şu ki eve icra gelir mi ? Eşyalar gider mi ? Yoksa hapis cezası falan mı olur? Nasıl bi yol izlenmeli?