Esleminannesiii Kızım 6 aylık hipp doğal bebe bisküvisi aldım mamasina koydum yedi ama suzuyorum çünkü biberonun ucunu tıkıyor suzuncede bı anlamı kalmıyor istiyorumki doyurucu olsun siz nasıl veriyorsunuz
Alptugba Esleminannesiii Biberonun ucunu biraz aç canım süzmene gerek kalmaz ben öyle buldum çözümünü 😊
Balkizannesi Esleminannesiii ben kaşık mama veriyorum gün içerisinde 2 3 defa içine kırıyorum güzel oluyor kuzum için 😊
Gozdebektas Hnfkskn muz bisküvi yumurta lor veya labne keciboynuzu özü veye dut sızması koyuyorum 60cc devam sütü hazırlıyorum cattala eziyorum guzelce yıyor ama ayrı syrı vermeni tavsiye ederim