Nlfrszn benim kızımda 35 günlükken tuttu(çevrem hep geç kaldın artık almaz dedi). Asıl mesele doğru emziği bulmakta. Ben avent 2li olanlardan almıştım ancak kızım tutmadı. Tavsiyem fiyat olarak uygunlara bak direk pahalıdan alma tutmayınca çöp oluyor. Ben ebebeğe gidip emzik reyonunun başında tek tek inceledim emzikleri. tavsiye edilen sizin bebeğe uymayabiliyor Anne güdüsüyle seçin o zaman doğruyu buluyorsunuz bence.