Annis-ogul Hep_mi_uykusuz ins çocukları kobay olarak kullanmazlar .hic inandırıcı gelmiyor bana.kqlkip çocukların tedavileri için para vermeyenlerden tedavi için ilaç da beklemek trafikomik olur.ama ins hakka gelip de etkili bi çözüm olurlar
GSevilay65 Ay inşallah rabbim tüm bebekleri çocukları korusun. o kadar anne baba gözyaşı döktü ki evlatlarını toprağa verdiler. Ya çok üzülüyorum Allah rızası için yardım etsinler